محصولات رنگ و زرین

اکریلیک اسید Acrylic Acid

توضیحات محصول

نام شیمیایی : اکریلیک اسید Acrylic Acid
فرمول شیمیایی:   C3H4O2
بسته بندی : بشکه
وزن هر بشکه : ۲۰۰ کیلوگرم
کشور سازنده : چین
برای ثبت سفارش با شماره 09129491264 تماس بگیرید.

اکریلیک اسید یک ماده آلی است و به عنوان ساده ترین کربوکسیلیک اسید غیر اشباع شناخته می شود. شکل  ظاهری اکریلیک اسید به صورت مایع بی رنگ و شفاف است که بوی ترش دارد . وزن مولکولی آن 72 گرم بر مول است. دارای نقطه‌ی ذوب برابر با 14 درجه سانتی گراد و نقطه‌ی جوش 141 درجه سانتی گراد می‌باشد.

این ماده قابل انحلال در آب بوده و با هر نسبتی با  آب، الکل، اترها و کلروفرم کاملا مخلوط می‌گردد.  اکریلیک اسید با نام های دیگری نظیر آكلريك اسيد، اسید پروپن، اتیلن کربوکسیلیک اسید، وینیل فرمیک اسید و پروپنوئیک اسید نیز شناخته می شود.

کاربرد های اکریلیک اسید

رنگ های اکریلیکی که در بازار موجود هستند از این ماده به منظور بهبود خواص کمک می گیرند. رنگ اکریلیک یک رنگ مصنوعی است که از رزین های اکریلیک ساخته می شود. این رنگ ها عموما از:

رنگدانه ها

اتصال دهنده (رزین)

حلال

مواد افزودنی

تشکیل می شوند.

محصولات دیگری با نام، ناخن های اکریلیک ، پلاستیک اکریلیک و بسیاری دیگر از محصولات اکریلیکی وجود دارد. اکریلیک هر ترکیبی است که شامل اسید اکریلیک یا ترکیبات مربوطه به نام اکریلات باشد. به طور معمول ، محصولاتی که اکریلیک نامیده می شوند، پلیمری از اسیدهای اکریلیک یا اکریلات هستند. پلیمر یک رشته طولانی از بخشهای تکرار شونده است. بنابراین در این محصولات بخشهای تکرار شونده اکریلیک اسیدها یا اکریلات ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *